Sekcja Wymian Międzynarodowych

Do zakresu działalności Sekcji Wymian Międzynarodowych należą w szczególności:

  • obsługa administracyjna pracowników, doktorantów i studentów, delegowanych za granicę (współpraca z administracją wydziałów i Kwesturą, kontrola formalna składanych wniosków wyjazdowych pod względem przepisów resortowych, bankowych i uczelnianych, rozliczanie wyjazdów pod względem formalnym i finansowym, prowadzenie bazy danych, dotyczącej ewidencji wyjazdów zagranicznych oraz ich rozliczeń, pośredniczenie przy staraniach o wizy wyjazdowe),
  • koordynacja i realizacja umowy, dotyczącej współpracy AGH z biurem podróży w zakresie sprzedaży biletów lotniczych na wyjazdy zagraniczne pracowników, doktorantów i studentów Uczelni,
  • koordynacja i realizacja umowy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pracowników, doktorantów, studentów i osób wyjeżdżających służbowo za granicę, za które Uczelnia ponosi odpowiedzialność,
  • obsługa i zarządzanie wybranymi programami stypendialnymi i edukacyjnymi, dedykowanymi pracownikom, doktorantom i studentom AGH, w tym prowadzenie indywidualnych konsultacji z pracownikami, doktorantami i studentami zamierzającymi uczestniczyć w programach międzynarodowych,
  • nadzór nad podpisywaniem umów trójstronnych oraz współpraca w tym zakresie z wydziałami,
  • pozyskiwanie, opracowywanie i rozpowszechnianie informacji o możliwościach ubiegania się pracowników, doktorantów i studentów o zagraniczne staże naukowe, stypendia i międzynarodowe programy edukacyjne,
  • opracowywanie i comiesięczne wydawanie biuletynu CSM AGH w języku polskim,
  • obsługa strony CSM oraz mediów społecznościowych w języku polskim i angielskim,
  • opracowywanie  bieżącej  i  okresowej  sprawozdawczości  w  zakresie  wyjazdów zagranicznych,
  • archiwizacja dokumentacji, związanej z realizowanymi przez Sekcję zadaniami,
  • opracowanie bieżącej i okresowej sprawozdawczości dotyczącej działalności Sekcji.